اجاره داربست

قیمت نصب و اجاره داربست در تهران

اجاره داربست راه سریع و مقرون به صرفه برای انجام پروژه های ساختمانی و عمرانی مختلف است که با کمک این سیستم پیشرفته، می ‌توانید به ارتفاع دسترسی آسانی داشته باشید. برای اجاره داربست با مناسب ترین قیمت در تهران مجموعه مالیبل بست می تواند در انتخاب های شما قرار بگیرد.

داربست چیست؟

داربست به ساختارهای موقتی گفته می شود که شامل چند جایگاه، اجزای نگهدارنده و اتصالات و تکیه گاه ها است. در حین اجرای داربست و نصب آن به منظور رفاه و آسایش کارگران طراحی های خاصی انجام می شود، تا کارگران و بناها دسترسی راحت تری به تمامی مصالح مورد نیاز خود پیدا کنند.  

داربست فلزی از بخش های مختلفی مانند لوله های افقی، لوله های مهاری، لوله زیر تخته کار، انواع بست و سایر اتصالات دیگر تشکیل می شود. هر کدام از این موارد متناسب با محیط نصب، ابعاد و اندازه و حتی کاربری آن انتخاب می شود. تمامی موارد زیر نظر کارشناسان متخصص انجام می ‌شود تا در نهایت یک سازه داربست ایمن و به دور از خطر نصب گردد.

خدمات مراکز اجاره داربست در تهران

مراکزی که در حوزه اجاره داربست فعالیت می کنند، خدمات مختلفی را ارائه می ‌دهند که از متداول ‌ترین آن‌ ها می‌ توان به وجود آوردن یک بستر امن برای کار کردن بر روی نمای ساختمان اشاره کرد. در واقع این خدمات به گونه ای است که اغلب افراد آن را می شناسند؛ اما خدمات این مراکز بسیار گسترده تر است.

داربست در فضاهای مختلف در شکل ها و فرم های گوناگون از مهمترین خدماتی است که مراکز اجاره داربست در تهران عرضه می کنند. رعایت تمامی نکات ایمنی در هنگام عرضه این خدمات موجب می ‌شود تا کارفرمایان با خیال راحت تر از این سازه ها استفاده نمایند. 

در این بخش به بررسی برخی از مهمترین خدمات این مراکز می پردازیم: 

اجاره داربست فلزی

داربست فلزی در شکل ها و فرم های مختلف و به خصوص برای نمای ساختمان جهت ساخت و ساز، تعمیر و یا شستشو جزء پرتقاضاترین نوع داربست است. 

اجاره داربست متحرک

از داربست متحرک معمولاً برای کار در ارتفاعات پایین استفاده می ‌کنند و اجاره داربست متحرک تا حد زیادی هزینه های کارفرما را کاهش می دهد. چرا که این مدل از داربست ها در فضاهای گوناگون مانند سوله کاربرد زیادی دارند. 

اجاره داربست نخاله گیر

داربست ‌های نخاله گیر از برخورد مصالح ساختمانی با رهگذران عبوری جلوگیری می کند؛ به همین جهت در ساختمان سازی نقش بسیار پررنگی دارد. 

نحوه اجاره داربست

اجاره داربست باید به گونه ای انجام شود که در طی استفاده از این سازه، ایمنی آن کاملا حفظ شده و کارگران بتوانند در ارتفاع بدون مشکل از این سازه ها استفاده کنند. البته داربست ها محدود به مصارف ساختمانی نیستند و کاربردهای گسترده ی دیگری هم مانند طاق نما، داربست‌ های کفراژ، بیلبوردهای تبلیغاتی و موارد دیگر دارند.  

نحوه اجاره داربست اهمیت زیادی دارد و باید یک قرارداد اجاره مهم و رسمی ایجاد گردد، تا تمامی پیمانکارانی که از داربست ها استفاده می کنند، بدون مشکل بتوانند کار خود را به پایان برسانند و هم چنین مراکزی که در این حوزه فعالیت دارند بدون ضرر و زیان بتوانند داربست های خود را اجاره دهند. 

به طور کلی باید چند مورد مهم در متن قرارداد قید شود که از مهم ترین آنها شامل موارد ذیل می گردد:  

قیمت اجاره داربست 

قیمت اجاره داربست از موارد بسیار مهمی است که باید با محاسبات دقیق در طول و عرض داربست ها و عوامل دیگر مشخص شود. 

نحوه پرداخت اجاره بها 

نحوه دریافت اجاره بها که به صورت ماهانه یا به شکل های دیگر مشخص می گردد.  

مدت اجاره داربست 

مدت اجاره داربست از عوامل بسیار مهم است که باید حتما در داخل قرارداد قید شود؛ زیرا بعد از حدود سه ماه هزینه های مربوط به اجاره تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.  

شرایط فسخ قرارداد اجاره 

فسخ قرارداد اجاره داربست از موارد بسیار مهمی است؛ چرا که به هر دلیلی ممکن است هر کدام از طرفین مجبور به فسخ قرارداد شوند پس فسخ یک طرفه نیست و باید دو طرف رضایت داشته باشند. 

نحوه محاسبه قیمت اجاره داربست

قیمت اجاره داربست برای افرادی که به این سازه ها نیاز بیشتری پیدا می کنند، اهمیت دارد. چرا که اجاره داربست در مدت زمان طولانی تر و پروژه های بیشتر برای آنها هزینه زیادی را به دنبال دارد.

محاسبه قیمت داربست برای اجاره به گونه ‌ای است که باید توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود؛ چرا که برخی از نکات در هنگام محاسبه هزینه نهایی تأثیر گذار هستند.

در این بخش به برخی از این نکاتی که باید در هنگام محاسبه قیمت مد نظر قرار بگیرند می پردازیم: 

  • قیمت نصب داربست معمولا به صورت ماهانه محاسبه می شود و در صورت نیاز بین یک روز تا ۱ ماه هزینه کامل دریافت می گردد و این به دلیل هزینه های حمل و نقل و باز و بسته کردن داربست است.  
  • در صورتی که بیشتر از سه ماه به داربست نیاز باشد، هزینه اجاره داربست بعد از ۳ ماه کاهش پیدا می کند. 
  • عواملی مانند تورفتگی و بیرون رفتگی دیوارها و همچنین ضرورت به استفاده از کفراژ می تواند در قیمت داربست تأثیر بگذارد.  

اجاره داربست در نقاط مختلف تهران

نصب داربست در تهران برای کارهای مختلفی مانند نماکاری ساختمان، سنگ کاری، کاشی کاری، نمای کامپوزیت، جوشکاری و بسیاری از موارد دیگر ضرورت پیدا می کند. چرا که در این کلانشهر اغلب ساختمان ها به صورت بلند مرتبه طراحی می شوند. 

قیمت اجاره داربست در تهران به نسبت خرید این سازه های مهم مناسب تر است. به همین دلیل تمامی کارفرمایانی که به داربست ها نیاز ویژه دارند، ترجیح می دهند تا این سازه ها را از مراکز معتبر اجاره کنند.

اجاره داربست متحرک هم در شهر تهران طرفداران زیادی دارد؛ چرا که از این داربست برای مصارف مختلف می توان استفاده کرد. به دلیل امکان حمل و نقل آسان، تعداد قطعات کمتر و تعمیر و نگهداری آسان تر هزینه‌ های کمتری باید برای آن صرف شود. 

اجاره داربست فلزی از مجموعه مالیبل بست با هزینه کمتر روبرو می گردد؛ این مجموعه خدمات خود را به شکل مستقیم ارائه می دهد. همچنین سعی کرده است تا کمترین میزان سود را در مقابل کیفیت بالای خدمات دریافت کند.

در صورت نیاز به اجاره داربست با قیمت مناسب در نقاط مختلف شهر تهران، با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا پس از دریافت مشاوره مطابق شرایط شما، بهترین نوع داربست را پیشنهاد کنند. از ویژگی ‌های خاص این مجموعه داشتن نیروهای متخصص و حرفه ای برای نصب داربست به شکل ایمن است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *