داربست فلزی

داربست فلزی | اجاره، نصب و فروش داربست

داربست فلزی چیست و چه اطلاعاتی در مورد آن دارید؟ لابد برایتان پیش آمده است که هنگام دیدن یک ساختمان در حال ساخت برای شما جای سوال بوده باشد که این اسکلت بندی که جلوی ساختمان ها نصب می شد چیست و برای چه منظوری نصب می شود. این اسکلت بندی در واقع همان داربست است که در اینجا قصد داریم به معرفی کامل آن بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد داربست فلزی و تمامی مسائل مربوط به آن به دست آورید.

داربست فلزی چیست؟

حتما از دوستان و اطرافیانتان شنیده اید که برای ساختمان سازی به سراغ اجاره داربست فلزی می روند و آن را نصب می کنند. برای پی بردن به دلیل این کار ابتدا باید به سوال داربست فلزی چیست؟ پاسخ دهیم. همان طور که مطلع هستید ساختمان سازی یک پروسه بسیار پیچبده و زمان بر است و شامل مراحل مختلفی می باشد که هر کدام از آنها نیازمند ابزار و سازه های گوناگونی هستند یکی از این سازه های کاربردی و ضروری در ساختمان سازی همان نصب داربست فلزی می باشد.

داربست های فلزی در واقع اسکلت بندی فلزی است که جلوی ساختمان در حال احداث نصب و اجرا می شود تا هم امنیت کارگران را بالا ببرد و هم این که کارگران از طریق آن به نقاط دور و مرتفع به راحتی دسترسی داشته باشند. سازه موقتی داربست سرعت انجام پروژه را بالا می برد و در پایان کار هم باز و برداشته می شود. به همین دلیل با توجه به کاربردهای بسیاری که این سازه دارد این روزها نصب داربست آهنی یکی از ضروری ترین اقدامات لازم در حین ساختمان سازی به شمار می رود.

جالب است بدنید که شرکت های تولیدی داربست این سازه را از جنس فلز فولادی گالوانیزه می سازند تا امنیت و استحکام کافی جهت تحمل فشارهای مختلف را داشته باشد. در حال حاضر تعداد زیادی مراکز فروش داربست در سراسر کشور موجود است و مشتری با مراجعه به آنها می توانید جهت خرید و یا اجاره انواع داربست اقدام کنند.

معرفی انواع داربست و تجهیزات مورد نیاز برای نصب آن

مشتریانی که قصد تهیه داربست دارند باید با انواع داربست فلزی آشنا شوند تا بتوانند از میان آنها انتخاب کنند داربست در مدل های مختلفی تولید می شود که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارند. در اینجا ما به معرفی برخی از انواع داربست فلزی جدید می پردازیم:

  • داربست متحرک

این نوع داربست ها در پروژه هایی که ارتفاع آنها زیاد است کاربرد دارد. داربست فلزی متحرک یکی از پیشرفته ترین داربست ها می باشد و در دو مدل تک پایه و دو پایه در بازار موجود است.

  • داربست مثلثی

اجزای این نوع داربست ها به شکل مثلت به یکدیگر متصل می شوند و بیشتر برای مواردی مثل ساخت پل کاربرد دارد. همچنین باز و بسته کردن این نوع داربست بسیار آسان است و نیازی به مهارت چندانی ندارد.

  • داربست چکشی ستاره

این نوع داربست از پایه های عمودی و مهاری افقی تشکیل شده است، اجزای این داربست همگی سبک هستند و در نتیجه حمل و جابجا کردن آن است و برای پروژه های گوناگونی قابل استفاده می باشد.

  • داربست معلق

این نوع داربست زمانی کاربرد دارد که نصب و اجرای داربست بر روی زمین امکان پذیر نباشد. نصب داربست معلق به این شکل است که اجزای آن را به خود ساختمان متصل می کنند.

مشتریان هنگام مراجعه به مرکز فروش داربست آهنی و فلزی شاهد انواع تجهیزات ریز و درشت داربست خواهند شد. در واقع باید بگوییم که برای نصب و اجرای سازه داربست لازم است که اجرای تشکیل دهنده آن را بشناسید تا بتوانید آن را به راحتی و بدون دردسر نصب کنید. اجزای تشکیل دهنده داربست فلزی عبارتند از :

  • لوله های داربستی
  • کفشک فلزی
  • کفشک پایه
  • کاور
  • مغزی
  • بست
  • جک داربست
  • صفحه زیر ستون
  • نردبان
  • سیم
  • تخته داربست
  • بالابر

برای اطلاع از قیمت داربست در بازار به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

قیمت داربست فلزی 

کسانی که به دنبال تهیه داربست هستند مدام در مورد قیمت داربست فلزی در بازار پرس و جو می کنند تا ببینند که نرخ بازار به چه شکل است و آیا تمامی داربست ها قیمت یکسانی دارند. ما در پاسخ به این سوال مشتریان باید بگوییم که خیر تمامی داربست های موجود در بازار قیمت یکسانی ندارند چرا که قیمت این سازه به عوامل متعددی مثل نوع داربست، جنس لوله ها و ضخامت آنها، نوع قطعات آن، حداکثر فشار قابل تحمل، تغییرات قیمت فلز، وزن داربست، کیفیت ساخت و شرکت داربست فلزی بستگی دارد.

به همین دلیل به مشتریانی که قصد خرید داربست فلزی دارند توصیه می کنیم که از یک مرکز تولید و فروش معتبر این سازه را تهیه کنند تا از بابت کیفیت استاندارد و قیمت منصفانه آن آسوده خاطر باشند.

خرید و اجاره داربست فلزی با ارزان ترین نرخ

مالیبل بست یکی از برترین نمایندگی های فروش داربست فلزی در کشور است که قیمت رقابتی، کیفیت استاندارد و درجه یک و ارائه گارانتی از بهترین خصوصیات محصولات آن می باشد. این مرکز مجهز به انواع داربست های فلزی در ابعاد و ضخامت های مختلف است و قیمت تمامی آنها بسیار مناسب و منصفانه می باشد. ناگفته نماند که مالیبل بست علاوه بر فروش، داربست های فلزی را هم به اجاره می دهد.

پس چنانچه قصد خرید و یا اجاره داربست فلزی را دارید می توانید آن را از طریق شرکت مالیبل بست تهیه کنید. همچنین برای دریافت جزئیات بیشتر درباره انواع داربست و نحوه نصب و سفارش آن می توانبد با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید و از آنها مشاوره های رایگان دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *