بست فولادی داربست

بست فولادی داربست و معرفی انواع آن

بست فولادی داربست چیست؟ آیا تاکنون چیزی در مورد آن شنیده اید و  آیا با آن برخورد کرده اید؟ بدون شک بارها و بارها در ساختمان های در حال اجرا با این قطعات برخورد کرده اید اما ممکن است اطلاعات چندانی در مورد آن نداشته باشید. خیلی ها با این سوال مواجه می شوند که داربست چگونه اجرا می شود و لوله های آن چگونه به یکدیگر متصل می شوند؟ برای پیدا کردن جواب این سوالات بهترین و  آسان ترین راه حل این است که مطالب موجود در این صفحه را تا انتها مطالعه کنید تا با این نوع قطعات بیشتر آشنا شوید.

بست فولادی داربست چیست؟

خیلی از مشتریان هم به دنبال این هستند که بهترین و معتبرترین مراکز فروش بست فولادی داربست را پیدا کنند تا با خرید از آنها از بابت کیفیت کالا و هچنین قیمت آنها آسوده خاطر باشند. این افراد هم با مطالعه این صفحه یکی از بهترین نمایندگی های فروش را پیدا خواهند کرد و می توانند انواع بست فولادی داربست را با کیفیت استاندارد و قیمت رقابتی از آن تهیه کنند.

بدون شک شما هم هر روزه شاهد ساختمان ها و آپارتمان های بلند و شیک در سطح شهرها هستید و این نشان می دهد که بازار ساختمان سازی روزه به روز در حال رونق است و به همین جهت  فروش بست داربست هم بخش اعظمی از بازار را به خود اختصاص داده است. شاید از خود بپرسید که چه ارتباطی میان این دو است و آیا به یکدیگر وابسته هستند؟ در جواب باید بگوییم که بله این دو مورد به یکدیگر تا حدودی وابسته هستند زیرا بست داربست برای ساختمان سازی از تجهیزات ضروری به شمار می رود.

در اجرای ساختمان ها برای دسترسی به طبقات بالا (بالاتر از ارتفاع 2 متر) از داربست استفاده می کنند. داربست را بدون شک همه شماها مشاهده کرده اید. در واقع کسانی که بر روی ساختمان کار می کنند داربست را که از لوله های فلزی تشکیل شده است در جهات و زوایای مورد نیاز اجرا می کنند تا از طریق آن به تمامی بخش های ساختمان دسترسی دارشته باشند و با استفاده از آن عملیات گچ کاری، سیمان کاری و … را انجام دهند.

حال سوال اینجاست که این قضیه چه ارتباطی به میزان فروش بست داربست در بازار دارد؟ جواب خیلی روشن است، در واقع برای اجرای سازه داربست از بست ها استفاده می شود. بست های داربست نوعی قطعه فلزی هستند که لوله های داربست را با استفاده آن به یکدیگر متصل می کنند.

معرفی انواع بست داربست

حالا که با علت گسترش بازار فروش بست داربست پی بردید بهتر است کمی هم در مورد مدل های مختلف این قطعه آشنا شوید. بست های داربست نقش مهمی در تامنیت محل جان کارگران و افرادی که از آن استفاده می کنند دارد. در صورتی که داربست و بست های آن از استحکام و مقاومت کافی برخوردار نباشد ممکن است در حین کار داربست فرو ریزد و جان کارگران را به خطر بیندازد. آمار حوادث این چنینی در حین ساختمان سازی چندان هم پایین نیست و به همین دلیل شرکت های صنعتی تلاش می کنند تا با تولید بست فولادی داربست که استحکام بسیار بالایی دارد جلوی این اتفاقات ناگوار را بگیرند.

بست فولادی داربست از جنس فولاد و دیگر فلزهای محکم است و در برابر فشار، حرارت، باران و … مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. نکته ایی که در هنگام مراجعه به مراکز فروش بست فولادی داربست باید به آن توجه کنید این است که این قطعه انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها کاربردهای خاص خود را دارند و انتخاب آنها به داربست شما بستگی دارد. در اینجا به معرفی برخی از پرفروش ترین بست های داربست می پردازیم:

  • بست تک پیچ
  • بیت دو پیچ
  • بست چهار پیچ
  • بست گردون داربست
  • بست تخته گیر
  • رابط لوله ای

بسته به این که می خواهید لوله های داربست را در چه زوایه ای نصب کنید و همچنین تا چه میزان فشاری قرار است بر داربست وارد شود از بست های معرفی شده استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت که بست چهار پیچ در میان دیگر مدل ها یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین نوع بست فولادی داربست است که برای نصب آن به واشر، مهره، پیچ و 2 برگه نیاز است.

یکی دیگر از مساله های افرادی که قصد تهیه داربست دارند این است که برای اینکار باید چقدر هزینه کنند. هزینه کلی بستگی به قیمت بست لوله داربست ها و قیمت بست های مورد نیاز آن دارد.

نرخ قیمت بست فولادی در مراکز فروش

آن در بازار سوال می کنند. امروزه شاهد تعداد زیادی مراکز تولید و فروش تجهیزات و قطعات داربستی هستیم که تا حدودی نرخ قیمت های آنها با یکدیگر متفاوت است. دلیل ایجاد تفاوت قیمت در بازار این است که قیمت بست داربست فلزی به عوامل زیادی بستگی دارد. عواملی مثل نوع بست، جنس و وزن آنها، برند سازنده آنها، میزان کیفیت و مقاومت آنها و … از اساسی ترین عوامل موثر بر قیمت فروش بست های فولادی هستند.

مراکزی که از آنها خرید می کنید یکی دیگر از عامل های موثر بر قیمت نهایی بست ها می باشند. در صورتی که شما از یک مرکز معتبر و رسمی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید بودن شک واسطه ها دخالتی در چرخه خرید شما نخواهند داشت و شما کالای مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولید کننده دریافت خواهید کرد بدون آنکه نیازی به پرداخت هرینه های مازاد داشته باشید.

مجموعه مالیبل بست یکی از معتبرترین شرکت های تولید و فروش انواع بست و دیگر قطعات داربست است که شما می توانید آنچه که مورد نیازتان است را با ارزان ترین قیمت بازار البته با کیفیت استاندارد از آن خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *