تخته بنایی ایرانی

تخته بنایی ایرانی | فروش و قیمت تخته زیرپایی و روسی

آیا می دانید تخته بنایی ایرانی چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر از افرادی هستید که به نحوی با ساختمان سازی ارتباط دارید قطعا خیلی خوب با این وسیله آشنا هستید اما برای عده ی دیگری از مردم ممکن است که این وسیله ناآشنا و حتی بی کاربرد به نظر برسد. هدف این مقاله این است که مخاطب را با تخته زیرپایی و کاربرد آن، مدل های مختلف این تخته که در بازار موجود است و تفاوت آنها و در نهایت قیمت آن بیشتر آشنا کند.

به همین جهت خواندن مطالب موجود در این صفحه را به تمام افراد بخصوص علاقمندان و مشتریان این تخته توصیه می کنیم. این اطمینان را به شما می دهیم که بعد از خواندن این صفحه آگاهی بیشتری در مورد مدل های تخته بنایی ایرانی، روسی و زیرپایی و نحوه خرید آن کسب خواهید کرد

تخته بنایی‌ ایرانی چیست و چه کاربردی دارد؟

تخته بنایی یکی از وسایل و تجهیزات بسیار کاربردی و پرمصرف در ساختان سازی است. همان طور که مطلع هستید در ساختمان های در حال اجرا برای دسترسی به ارتفاعات از داربست استفاده می شود و برای این که کارگران در تمامی نقاط ساختمان در حین کارهای مختلفی مثل سیمان کاری، گچ کاری، نقاشی و … این تخته ها را بر روی داربست قرار می دهد و بعد خودشان بر روی این تخته می توانند جابجا شوند و به همه بخش ها به راحتی دسترسی داشته باشند.

این تخته ها را می توانید از مراکز فروش‌ تخته بنایی ایرانی که در تمامی شهرها موجود است تهیه کنید. تخته های زیربنایی در واقع یک تخته در ابعاد مختلف است که از جنس چوب می باشد و از استحکام و امنیت بالایی برخوردار است.

سوالی که برای خیلی از مشتریان اغلب پیش می آید این است که بهترین نوع تخته‌ بنایی ایرانی کدام است و باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ به طور کلی می توان اینگونه بیان کرد که اگر تخته از مقاومت، استحکام و امنیت بالایی برخوردار باشد و در برابر عوامل مختلفی مثل باد و باران و برف و خوردگی و شکستگی مقاوم باشد مناسب و بهترین گزینه است. در ادامه این صفحه به مباحثی مثل قیمت تخته‌ بنایی ایرانی و انواع مدل های آن پرداخته ایم.

انواع تخته بنایی

هنگام مراجعه به مراکز فروش تخته بنایی شاهد تنوعی از مدل های مختلف خواهید بود که ممکن است در اولین نگاه شما را کمی گیج و سردرگم کند و باعث شود که شما نتوانید درست انتخاب کنید. دلیل این وضعیت این است که شما بدون آشنایی قبلی در مورد مدل های مختلف این وسیله اقدام به خرید‌ تخته بنایی ایرانی کرده اید که این امری بسیار نادرست است. به همین جهت ما در اینجا قصد داریم شما را با انواع مدل های مختلف تخته زیرپایی آشنا کنیم.

برخی از انواع مدل های تخته‌بنایی را در اینجا به طور مختصر معرفی می کنیم:

  • تخته بنایی ایرانی

این نوع تخته بنایی ایرانی همان طور که از اسم آن مشخص است ساخت کارخانجات و کارگاه های داخلی کشور است. معمولا سازندگان این تخته را با استفاده از انواع چوب های مختلف تولید می کنند که از نظر ضخامت، کیفیت و مقاومت با یکدیگر متفاوت می باشند. اما به طور کلی می توان گفت که تخته بنایی ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار است و همچنین قیمت آن نسبت به مدل های وارداتی بصرفه تر می باشد.

  • تخته‌بنایی روسی

این نوع تخته از مدل های وارداتی می باشد که از کیفیت، استحکام، مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و یکی از پرفروش ترین مدل ها در بازار می باشد. قیمت تخته بنایی روسی در مقاسه با سایر مدل ها کمی گران تر است.

  • تخته‌بنایی 6 متری

این تخته ها دارای طول 6 متر هستند و می توان برای کارهای مختلفی از آن استفاده کرد.

  • تخته‌بنایی 4 متری

این مدل ها در طول 4 متر تولید می شود.

همان طور که مشاهده می کنید تخته بنایی در طول و عرض های مختلفی تولید می شود و این که کدام مدل برای شما مناسب تر است بستگی به نحوه چیدمان داربست شما دارد.

قیمت تخته‌ بنایی ایرانی در مراکز فروش  

قیمتی که در مراکز فروش تخته‌بنایی ایرانی و … ارائه می شود ثابت نیست و دائم (به صورت ساعتی یا روزانه) در نوسان است. علت این نوسان قیمت این است که فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت نهایی این محصول نقش دارند و بد نیست که مشتری قبل از انتخاب با این فاکتورها آشنا باشد و بتواند آنها را بررسی کند. برخی از اصلی ترین فاکتورهای موثر بر قیمت تخته‌بنایی عبارتند از:

  • کیفیت و میزان استحکام و مقاومت تخته مهم ترین عامل موثر بر قیمت است.
  • نوع و جنس چوب استفاده شده
  • نرخ قیمت چوب
  • نوع روسی یا ایرانی بودن مدل
  • ابعاد و سایز چوب

البته با انتخاب تخته‌بنایی دست دوم می توانید هزینه های خرید خود را به حداقل برسانید زیرا قیمت مدل دست دوم نسسب به مدل نو بسیار ارزان تر است. شما می توانید تخته های دست دوم را در مراکز پخش تخته بنایی تهیه کنید.

مالیبل بست مرکز فروش انواع تخته بنایی ایرانی، زیرپایی و روسی

مالیبل بست یکی از مراکز پخش تخته بنایی ایرانی است که انواع مدل های مختلف روسی و ایرانی در ابعاد و اندازه های مختلف از 3 تا 6 متر می باشد. همچنین این مرکز انواع مدل های دست دوم را هم به مشتریان عرضه می کند. تمامی تخته های‌زیرپایی این مرکز از مقاومت و استحکام بسیار بالای برخوردارند و قیمت مناسب و بصرفه ای هم دارند.

چنانچه قصد خرید تخته بنایی ایرانی و روسی و زیرپایی باکیفیت و مقرون بصرفه را دارید می توانید از طریق وب سایت مالیبل بست اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *